dimecres, 28 de setembre del 2011

1. Què són els plantejaments institucionals?
Premisses i objectius que es marquen des del centre, concretats en uns reculls teòrics i documents: PEC, PCC, RRI, PAC i Memòria del centre. Permet l’organització i el funcionament de les institucions.

2. Per què serveixen en una institució?
Serveixen com a guia, plantejament d’objectius, regulació, normatives, pautar, fer acords, etc.

3. Per què és important construir acords?
És una manera de recopilar informació i aconseguir que tots els membres segueixin una mateixa direcció en els seus plantejaments, praxis, coordinar-se, etc. Amb aquest procés democràtic es coordina per mitjà del consens. És un pas previ de diagnòstic i autoavaluació.

4. Per a què prendre acords?

Per aconseguir unanimitat en l’acció educativa i esser conscients de les tasques, responsabilitats, etc. tenint en compte a tot l’equip de manera que tots puguin treballar conjuntament i anar en la mateixa direcció. Ajuda a aclarir i evitar possibles conflictes.

5. Quina seria una forma factible de prendre acords en el centre?

De manera democràtica, de reflexió conjunta, amb conscens...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada