dimecres, 28 de setembre del 2011

1. Què són els plantejaments institucionals?
Premisses i objectius que es marquen des del centre, concretats en uns reculls teòrics i documents: PEC, PCC, RRI, PAC i Memòria del centre. Permet l’organització i el funcionament de les institucions.

2. Per què serveixen en una institució?
Serveixen com a guia, plantejament d’objectius, regulació, normatives, pautar, fer acords, etc.

3. Per què és important construir acords?
És una manera de recopilar informació i aconseguir que tots els membres segueixin una mateixa direcció en els seus plantejaments, praxis, coordinar-se, etc. Amb aquest procés democràtic es coordina per mitjà del consens. És un pas previ de diagnòstic i autoavaluació.

4. Per a què prendre acords?

Per aconseguir unanimitat en l’acció educativa i esser conscients de les tasques, responsabilitats, etc. tenint en compte a tot l’equip de manera que tots puguin treballar conjuntament i anar en la mateixa direcció. Ajuda a aclarir i evitar possibles conflictes.

5. Quina seria una forma factible de prendre acords en el centre?

De manera democràtica, de reflexió conjunta, amb conscens...

introducció

Benvinguts al nostre Blog!
Aquest Blog ha estat creat per en Alex, la Meritxell, l'Alba, la Gemma, i la Elisabet
La professora Blanca Patrícia Silva ens ajudarà a donar un bon resultat d'aquestes pràctiques.