Aquest Blog és un treball universitari realitzat per alumnes de 2n de Pedagogía i Educació Social de la UAB. La finalitat és explicar diferents sistemes per evaluar les organitzacions i els grups i comprendre el funcionament d'aquest. Agraïm els comentaris i aportacions que es publiquin al Blog per millorar el nostre treball
dimecres, 28 de setembre del 2011
introducció
Benvinguts al nostre Blog!
Aquest Blog ha estat creat per en Alex, la Meritxell, l'Alba, la Gemma, i la Elisabet
La professora Blanca Patrícia Silva ens ajudarà a donar un bon resultat d'aquestes pràctiques.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada